لحظه لحظشو به خاطر دارم..


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

یادمه .روز اول رو یادمه روز بعدشم یادمه وروزهای بعدشم خوب بخاطر دارم.یادمه روز اول بهت خندیدم  ویادمه از روزهای بعدشم چقد گریه کردم یادمه بخاطر ندیدنت .نبودنت ورفتنت .ازدست دادنت چقد ناراحت بودمو غصه خوردم. باتو خیلی چیزارو تجربه کردم دورادور.درسته که ظاهرادرکنار هم نبودیم اما تو قلب هم بودیم نزدیکی از این بیشتر.حتی یادمه سال گذشته دقیقا همین موقع ها روز تولدت قرار بود بیای بهم گفتی اگه اومدی که هیچی اگه نیومدی دیگه نمیای امابازم بخاطر من اومدی بخاطر من همه چیزو فراموش کردی اومدی تاباز هم دورادور درکنارم باشی حتی بانبودنت هم همیشه در کنارم بودی به ظاهر نبودی اما همیشه نگرانم بودی دلسوزم بودی به فکرم بودی تو خیلی چیزارو به من یاد دادی من معنی خیلی چیزارو باوجود تو یاد گرفتم فهمیدم عشق چیه دوست داشتن چیه خواستن چیه زندگی چیه وخیلی چیزای دیگه که تا ابدتا همیشه تو فکرم تو قلبم میمونه اینا همش یادگاری هایی هست که از طرف تو تاابدبرای من میمونه .هیچ وقت از دست کسی که باتمام وجودم دوسش دارم ناراحت نمیشم اونقدردوسش دارم که حتی به خاطر کارهای نکردش از ته قلبم حلالش کنم ولی فقط یه چیز میمونه اونم اینکه اگه تو نیمای من همه چیز من ی روزی احساس کردی که من باید برای همیشه از ذهنت فکرت قلبت یاحتی از اینجا برم خیلی راحت بدون ناراحتی بگو .راحتی تو ارامش تو زندگی تو برای من خیلی مهمه دلم نمیخواد بخاطر خودخواهیام بخاطر چیزایی که خودم  ب تنهایی میخوام تو رو مجبور به موندن بکنم .تو چ باشی چه نباشی همیشه تو قلب من هستی .کارایی که تو برای من کردی هیچ وقت فراموش نمیکنم من از تو  جز مهربونی محبت چیزی ندیدم تو برای من بهترینی .ی چیزی که خیلی دلم میخواست بهت بگم اما جرات گفتنشو نداشتمو اینجا بهت میگم .همیشه تو بهم می گفتی به کسی که دراینده همسر من میشه حسادت میکنی .دلم میخواست در جوابت می گفتم منم همیشه به اون کسی که الان درکنارته وتا ابد درکنارت هسته وتو بهترین لحظات زندگیتو با اون میگذرونی خیلی حسادت میکنم خیلی زیاد.دوست دارم تا همیشه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:,ساعت 9:18 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com